Založ si blog

Karmická archetypální analýza

Účinný profesionálny nástroj pre zlepšenie Vašich vzťahov.

Jediný známy overený spôsob, ako určiť cieľ, zmysel a účel Vašich vzťahov v tomto živote na tomto svete. Analýza karmických archetypov odhalí karmické, osudové problémy, ktoré u Vás pretrvávajú (napr. Vplyvom ich nevedomého prevzatí od Vašich rodičov alebo starých rodičov) a ich vplyv na Vás.

Takto znel začiatok odkazu od známej- píše, že predsa len mala pravdu, že našla odpoveď, ktorú som jej nedokázala dať, a teraz je spokojná.

Dotyčná dáma už roky hľadá vysvetlenie prečo sa jej vzťahy končia veľmi podobne -partneri ju jednoducho stále opúšťajú.

Bola samozrejme aj za mnou, niekoľkokrát, ale akosi sa jej neveľmi páčilo to čo sama tušila-

že by mohlo byť na príčine aj to že je hádavá, hysterická a žiarlivá a odmieta sa zmeniť alebo chovať milšie, pretože :

„keď ma miluje, nech ma miluje takú aká som!“…čo je síce výrok s ktorým naprosto súhlasím,

ale potom musím aj pochopiť, že takýto vzťah môže byť unavujúci pre partnera.

Samozrejme hľadala odpovede , a aj mnohé našla:

niekto ma preklial, je to karmický trest z minulého života, a mnoho iných reálnych i pofiderných dôvodov,

ktoré by mali nakoniec potvrdiť, že ona za to predsa nemôže….

No, a u mňa ich nenašla.

I tak si občas píšeme, tak len na pár slov, čo nového…

Preto ma potešilo, že napísala dlhší mail.

 

Dozvedela som sa,že zaplatila 70 eur za 3 stránky a ponúkli jej vyriešenie a vysvetlenie .

Asi takýto:/citujem/

Proces vyhotovenia analýzy využíva uceleného súboru prognostických, regresných a historicko príčinných faktorov, ktorý operuje s individuálnymi dátami (dátumu narodenia, mená, rodné priezvisko) aj všeobecnými dátami (napr. Aktuálny dátum).

Na základe dlhoročného výskumu a mnohých vykonaných analýz skúmame frekvenčné väzby čísel, vzájomnej rezonancie a ich hlbšie odraz v psychike analyzovaných jedincov.

/koniec citátu/

Samozrejme v odpovedi jej potvrdili všetky karmické vplyvy aj prekliatia a naraz je z nej tá statočná žena, ktorá s pochopením nesie svoje prekliatie…

Moc jej to prajem, hlavne preto, že je spokojná.

Obidve vieme, že ju proste baví hádať sa , že je tak trochu taliansky typ a že vždy, keď jej niektorý muž utečie, veľmi rýchlo a s chuťou si nájde náhradu.

A ani na to nepotrebuje súbor regresních a príčinných faktorov čo operujú s individuálnými daty….vlastne som zabudla prognostických.

A ešte frekvečné vazby čísel- to je vážne skvelá hláška -a vzájomná rezonancia…čoho?

A viete, čo je na tej správe najkrajšie? Tá posledná veta:

Ono je to stejne drahá blbosť. Vôbec tomu nerozumiem , ale aspoň viem že to preskúmali odborníci, a mám pokoj na duši. Hlavne že teraz mám dokázané, že sa nemusím meniť, nie je to moja vina….

 

Poprosila som dotyčnú dámu, aby mi poslala niekoľko nezrozumiteľných odstavcov učenia, že to uverejním na blogu aj na FB, pretože sa tam možno nájde niekto, kto tomu rozumie.

Takže ich v tomto článku s láskavým dovolením nemenovanej dámy máte.

Jediný známy overený spôsob, ako určiť cieľ, zmysel a účel Vašich vzťahov v tomto živote na tomto svete.

Nakoniec je to takto jednoduché- zaplatíte 70 eur a už viete cieľ, zmysel aj účel…no hurá.

P.S.

Úmyselne neuvádzam autora dotyčných anylýz a zdržujem sa hlasovania. Ja svoj vlastný postoj mám a považujem ho za súkromný.

Vy si urobte svoj vlastný.

A možno sa naozaj nájde medzi vami niekto, kto má príčinného faktora rezonujúceho čísla…

Príbeh o Ruženke

01.07.2022

Príbeh o Ruženke. Ten príbeh začal i skončil ako toľko iných- v krčme. To bolo hneď po sametovej revolúcii, tak tesne, že mnohí ešte potajme šuškali- len počkajte, veď to im neprejde, Havla zase zavrú a bude to, a až sa to obráti, tak vám to komunisti spočítajú…. Lenže ono sa to stále nejako neobracalo. A nakoniec aj tí najväčší zbabelci, čo sa zatiaľ [...]

Hackerský útok na mozog

03.07.2019

K tejto téme ma vlastne priviedla moja kvetinka Gerbera, mladá dievčina, IT génius žijúci vo svete s techniky ktorá je nad moje chápanie. . Poslala mi videa, na ktoré by som sama zrejme vôbec nenarazila. Jednalo sa o hackerský útok na automatizované auta. Automatické autá sú úžasné- dalo by sa povedať kúzelné, pravda ale je že vidia iba to čo je necháme vidieť a [...]

Opevnenia mysle a duše

25.06.2019

Pevná sieť bohatých hradov bola vždy záruka silnej krajiny. Doba sa zmenila, všetci kričia, buď otvorený, sprístupni svoju myseľ, otvor svoje srdce…ach áno, v princípe je to múdre a povznášajúce. Iste, v princípe, ale už nie v skutočnosti. Pretože čo k nám bude prúdiť, pokiaľ sa nepostaráme o vlastnú selekciu? Horory, stupidity a čím viac ďalej [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Domenica Margaretta

Blog pravda...blok pravdy ...či pokus trošku otriasť zo všetkými, čo majú stále pravdu...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 9643x
Priemerná čítanosť článkov: 1607x

Autor blogu

Kategórie